wtorek, 11 sierpnia 2015

Gadzetowo wyprawowo

Witam dziś wybrałem sie rowerem do zamku Jana III Sobieskiego w  Rzucewie,z Gdyni przez rezerwat beka,osłonino,Rzucewo.Pogoda dopisała podrodze zatrzymałem sie w starej nieistniejącej już osadzie Beka,woda cieplutka w zatoce Puckiej można sie popluskać :),i potem pojechalem dalej na Oslonino.Kilka fot z Osłonina.


Natępnie do Rzucewa na starą cegielnie





Zamek Sobieskiego
Skrót do dyplomu zamki polskie
FPK-03
WOJ-F
POWIAT-PK
GMINA FPK-07
WCA SP-00418 *
A za zamkiem Osada Łowców Fok







 Piękne widoki z tarasu widokowego

Wdrodze powrotnej zjechałem na molo w Rzucewie
Jadąc w drodze powrotnej zatrzymałem sie koło bocianiego gniazda

Bociany są żywe :)
Na ostatnich kilometrach żniwa,żniwa,żniwa jak ja lubie żniwa


 * WORLD CASTEL AWADR
 
https://www.endomondo.com/users/12192732/workouts/579578722

1 komentarz: