sobota, 12 grudnia 2015

Tuner DVB-T

Hejka nie dawno zamówiłem sobie tuner dvb-t usb za 60 zł,który będzie działał nie jako odbiornik tv ale jako szerokopasmowy skaner radiowy.Głównym pomysłem moim jest odbieranie emisji cyfrowych w tym mapy pogodowe z satelitów Noaa,navtex,wefax,i tuner będzie działać jako wirtualny radar lotniczy i ais map jako pozycjonowanie jednostek pływających,i informacje pogodowe nadawane drogą radiową ze stacji brzegowych itp.Co wy na to ????.Filmiki jak to działa można znalezć na youtube.


4 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia o takich rzeczach ale brzmi ciekawie, powodzenia ! :)
    www.lubie-gadzety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałem przypadkowo się nadziałem na filmy na youtube nawet ciekawie działa i w dodatku można podłączyć pod tablet/komórka,itd.Dzięki.

      Usuń
  2. Super sprawa z tym odbiornikiem dvb-t jako skaner szerokopasmowy że można robić takie cuda nim i odbierać mapy pogodowei i wiele innych ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poco wydawać sporo jak można za małą kase mieć dobry tani skaner.

      Usuń