wtorek, 8 marca 2016

Fundacja

Dziś pojechałem do fundacji która prowadzi projekty na praktycznej edukacji upowszechnia podtrzymywanie  wiedzy, nauki oraz rozwoju świadomości religijnej, kulturowej, społecznej, myśli cywilizacyjnej i filozoficznej.Fundacja prowadzi projekty edukacyjne może współdziałać z innym podmiotami.Fundacja realizuje cele statutowe,programy badawcze,społeczne,kulturowe,obywatelskie,zbiórek pieniężnych,stypendia itp.
Ideą fundacji jest poszukiwanie odpowiedzi poprzez poznanie ról społecznych i misji które wyznają '' to co jest najważniejsze"
Fundacja mieści się w lokatorze qth J094GL48QJ w województwie pomorskim w Miejscowości Gdynia,Lokalizacja geograficzna  54.493282, 18.539166 więc miałem w miare blisko wystarczyło się przesiąść z autobusy na trolejbus.Fundacja ma swoje biuro na 4 piętrze w Pomorskim parku naukowo technologicznym  na terenie po dawnej zajezdni autobusowo-trolejbusowej.
Od fundacji dostałem 
kubek
taśma klejąca
 2 długopisy
ulotka
bardzo fajna latarka z podświetlaną nazwą fundacji.


Jak widać bardzo fajnie świeci mocnym białym światłem podświetlając nazwę fundacji 
Fundacji dziękuje za miłe przyjęcie i gadżety i zapraszam na ich stronę internetową i fanpage gdzie się dowiecie więcej niż ode mnie :) 
http://www.tcn.org.pl 
https://www.facebook.com/firmazzasadami

WSZYSTKIM PANIOM PRACUJĄCYCH W FUNDACJI I INNYM PANIOM ŻYCZE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W DNIU KOBIET.

2 komentarze: